Subject: Siseministeeriumi tagasiside Riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamisest teavitamine ja protsessi kaasamise osas
From: "Viljar Kalvik" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, "Alan Rood - MKM" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>, "Silvester Soop" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 09:11:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervitus!

Siseministeeriumil ei ole märkusi „Riigi eriplaneeringu ja keskkonnamõju
strateegilise hindamise algatamisest teavitamine ja protsessi kaasamise“
osas (Teie11.06.2025 nr 13-3/2244-1). Ametlikku vastuskirja
Siseministeerium ei saada.

Parimat

Viljar Kalvik
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5323 6596
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>